sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Plm...



Mda...e foarte usor de fapt: "plm" si gata, am rezolvat, e un fel de "oki", de "bine"...chestii deastea pe care le folosesti pt a termina o idee...o concluzionezi :)) nu tu, eu, bineinteles hhaaaaahhaahahhaa..retard mode.
N-am cuvinte, nu din cauza a ce vreau sa spun, ci pur si simplu vocabularul meu s-a golit, sau era gol, greu de hotarat, n-am cuvinte!

Astept, loading... just wait for a moment please! thanks for your patience!
Ce rabdare frate, esti nebun?! bine! oki!

Sevraj...not...hahaha enough!

I wish the sun was closer to my heart, to keep my soul warm, even if he were in pain, like usually.
It's odd for me to feel this way, i wonder if it's better hmm, don't know, i'm sooo "another me"
Urasc maturitatea si nu o imbratisez nicicum, chiar daca voi ajunge sa-mi schimb a treia oara prefixu'..poate chiar a patra, un copil pana la moarte..eu nu voi avea niciodata copii, dar voi avea mai multi frati :))
S-o vedem si pe-asta!

Destul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu